Algemeen
Hoe onderscheiden jullie maaltijden zich van andere?
Onze gerechten worden bereid met verse, natuurlijke ingrediënten van hoge kwaliteit. Ze zijn volledig vrij van toegevoegde suikers, kunstmatige smaakversterkers, conserveringsmiddelen en andere kunstmatige toevoegingen. We bieden een breed assortiment, van veganistische en lactosevrije tot ketogene maaltijden, zodat je altijd gezond en volgens je eigen wensen kunt eten.
Waar komen jullie ingrediënten vandaan?
Alle ingrediënten worden vers verwerkt en geleverd door zorgvuldig geselecteerde leveranciers.
Wanneer en hoe leveren jullie?
In Nederland worden onze maaltijden geleverd via UPS Express, op woensdagen tussen 9:00 en 17:00 uur. Mocht je niet thuis zijn op de dag van levering, dan kun je van tevoren een afzetlocatie opgeven en blijven de maaltijden dankzij droogijs tot 48 uur na verzending bevroren.
Onze gerechten
Hoe worden de maaltijden opgewarmd?
De gerechten kunnen worden opgewarmd in de magnetron. Als ze bevroren zijn, moeten de gerechten ongeveer 7-9 minuten in de magnetron verwarmd worden op ongeveer 700 W. Als ze ontdooid zijn, hebben ze slechts 3-4 minuten nodig. De diepvriesschotels kunnen ook worden verwarmd in de oven. Verwarm de oven voor op 150° C. Prik de dekselfolie 2-3 keer in met een vork. Verwarm het bevroren gerecht op de middelste plank (heteluchtoven 30-35 minuten, boven-/onderwarmte 35-40 minuten, afhankelijk van het vermogen van de oven). Verwijder dan de folie en geniet. In de stoompan, kan je de gerechten voor 15 minuten op 125 graden verwarmen.
Hoelang zijn de maaltijden houdbaar?
De maaltijden zijn tenminste 3 maanden houdbaar in de diepvries. In de koelkast, kunnen de maaltijden ongeopend gemakkelijk 3 to 4 dagen worden bewaard.
Welke ingrediënten gebruiken jullie?
Onze gerechten bevatten geen kunstmatige toevoegingen, smaakversterkers, conserveringsmiddelen of toegevoegde suikers. We richten ons op het leveren van gezonde gerechten met uitstekende voedingswaarden.
Zijn jullie gerechten voor mensen met een allergie geschikt?
Ja, veel van onze gerechten zijn lactose- of glutenvrij. Met name onze veganistische of Paleo-gerechten zijn ideaal voor mensen met voedselintoleranties.
Waar worden jullie gerechten bereid?
Onze gerechten worden met zorg bereid door geselecteerde partners die voldoen aan strenge kwaliteitsnormen.
Hoeveel porties zijn in één gerecht inbegrepen?
Elke maaltijd is een portie voor één persoon, maar kan met een kleinere eetlust ook voor twee personen voldoende zijn.
Waar kan de individuele voedingswaarde van de gerechten inzien?
Je kunt de exacte voedingswaarden bekijken door op het gerecht van jouw keuze te klikken.
Verpakking en Verzending
Hoe leveren jullie?
We bezorgen in Nederland via UPS Express. De levering vindt plaats op woensdagen tussen 9:00 en 17:00 uur. Je kunt een vooraf gekozen afzetlocatie opgeven als je niet thuis bent.
Hoe zijn de gerechten verpakt?
De gerechten worden geleverd in gerecycleerde, koudgeïsoleerde dozen met duurzame isolatie van oud papier. Ook de maaltijdverpakkingen zijn gemaakt van recyclebaar karton.
Hoe worden de gerichten gekoeld?
Onze bevroren gerechten worden gekoeld met droogijs om ervoor te zorgen dat ze tijdens het transport optimaal bevroren blijven. Raak het droogijs niet aan en laat het in de gootsteen of op een vergelijkbare plaats verdampen.
Regelmatige levering
Kan ik ook eenmalig bestellen?
Ja, je kunt kiezen voor een eenmalige bestelling of een flexibele, regelmatige levering. Deze keuze maak je bovenaan het winkelmandje.
Hoe kan ik mijn regelmatige levering beheren?
Klik hierom jouw abonnement beheren
Zit ik vast aan een contract bij een regelmatige levering?
Nee, je kunt jouw abonnement op elk moment pauzeren of opzeggen.
Hoe stel ik een levering uit?
Dit kun je doen via je account door op "Bestelling overslaan" te klikken.
Wanneer ontvang ik mijn volgende bestelling?
In jouw account kun je de datum van de volgende bestelling en betaling inzien. Leveringen vinden plaats 3 dagen na de betaling.
Hoe pas ik de leveringsfrequentie aan?
In jouw account, onder "Abonnement", kun je de leverfrequentie instellen op wekelijks, tweewekelijks, of elke 3 of 4 weken.
Overige
Hoe kan ik jullie contacteren?
Als je vragen hebt of problemen met je bestelling, kun je ons bereiken via het contactformulier op onze website, onder "Info" -> "Contact". Je kunt ons ook een e-mail sturen naarinfo@prepmymeal.nl.
Welke betalingsmogelijkheden accepteren jullie?
Wij accepteren PayPal, credit- en debitcards (Mastercard, Maestro, Visa, American Express), Apple Pay, Google Pay en achteraf betalen via Klarna. Voor regelmatige leveringen kan alleen met PayPal of credit- en debitcard worden betaald.